Derita istri PNS ditinggal kawin lagi

beberapa waktu yang lalu seorang wanita datang ke tempatku nangis-nangis cerita tentang suaminya yang ingin kawin lagi. wanita sederhana dengan 3 anak semua masih sekolah yang kurang beruntung karena bersuamikan PNS yang agak kurang waras [menurut saya]. beberapa kali ketahuan selingkuh sampai akhirnya nekat minta kawin lagi. padahal gajinya sebulan tinggal beberapa ratus ribu. si istri ini pontang-panting cari tambahan nafkah buat uang saku sekolah ke-3 anaknya termasuk kerja di tempatku. dia minta saya membantu… but saya bisa bantu apa…

istri malang : mas aku tulungi…. bojoku mas… bojoku…
aku : piye bojomu… kumat lagi…
istri malang : saiki malah parah… rep rabi maneh..
aku : lha njur kamu bagaimana…
istri malang : aku yo wegah wegah… rasudi pokokmen… sing biyen2 aku wis iso nrimo ning nek iki aku raiso…
aku : yo wis nek ngono yo sampeyan omong wae apek2 ro bojomu
istri malang : wis bola bali ngomong tapi percumah ngomong karo watu
aku : njur karepe sampeyan piye
istri malang : aku tetep wegah nek di maru
aku : berarti saiki pilihane jelas antarane sampeyan gelem dimaru karo sampeyan jakuk pegat ngono po?
istri malang : ora…
aku : lha piye…?
istri malang : aku yo ra pengen dipegat mas… njur mengko anak-2 ku piye? aku raiso nek nguripi anakku dewe
aku : Ok nek raono pilihane ngono kuwi yo angel yo, saiki ngene wae kono omong karo mertuamu jaluk dukungan
istri malang : uwis malah aku rumongso dipojokke ro mertuaku aku jan keloro-loro iki…
aku : yo wis saiki sampeyan sabar sik
istri malang : tapi bojoku ngoyak wae jaluk tandatangan [surat persetujuan]
aku : sing sareh wae… nyedak karo Pengeran, njaluk sak isa-isane… ming kuwi sing iso tak saranke

saya jan merasa berdosa sekali gak bisa membantu banyak pada wanita ini, kalo saya laporkan ke tempet dia kerja ya serba salah karena kalo sampai ditindak ya anak-2nya juga akan tambah kesulitan biaya sekolah dan sebagainya… sungguh malang nasib wanita ini. pernah saya bicara baik-baik pada si suami pas dulu ketahuan selingkuh tapi dia malah marah-marah sama saya dan gak mau bicara lagi.

akhirnya dalam keputusasaan si istri malang ini terpaksa menandatangani surat persetujuan untuk dimadu

One thought on “Derita istri PNS ditinggal kawin lagi

Leave a Reply

