Pemilu, Parpol, Caleg dan Kampanye

Masih tentang Pemilu dan Basirun yang hendak saya ceritakan dalam posting berikut.

Malam berikutnya saya ketemu lagi dengan Bas di tempat biasa yaitu di Java Café Warung Kopinya MasMamik®, kebetulan sorenya ada regregan parpol terpopuler di kampung saya, saya tahu dia ndak ikut karena sesore penuh saya ikut kampanye nonton di pinggir jalan dieret-eret Naya, meriah juga.

saya

:

Bas mau kok ra ketok medun regregan?

bas

:

Wah saiki aku wis wegah.

saya

:

Hlo lha ngopo? Bukanne biyen kowe palingsemangat nek kon melu kampanye, ngasi GTO bapakmu ambrol sekere [padahal GTO itu untuk ngojek ayahandanya], trus bar kuwi kowe nyewo King kae to?

bas

:

Ho’o, tapi aku gelo, kok yo gelem-geleme aku biyen ke mrono mrene kampanye ra karuan. Biyen pancen aku mbelani partai
ngasi tak rewangi tombok motor rusak, bengsin udhu [pengucapan mirip ‘dadu’] dewe, ngasi nyewo motor barang. Pikirku wektu kuwi aku biso kecipratan mulyo nek partaiku menang, ning kok malah angin…

saya

:

Angin piye…

bas

:

Hla tekan saiki aku malah nganggur ki piye, karuan saiki aku ngobyek karo Caleg-caleg lak malah lumayan to?

saya

:

Hehehe yo cen iyo Bas, ono benere

bas

:

Yo sing bener ki sing koyo mene iki… hasile nyata. Wingi ono Caleg Partai teko mrene, tak sambati nek omahe Supri ke rep ambruk, langsung menehi duwit 500ewu, jal nek ora mongso kampanye. Dijaluk ngasi ndremimil le nembung rung mesti menehi.

saya

:

Trus sesuk kowe rep milih sopo nek pas Pemilu?

bas

:

Mbuh!

saya

:

Halah….

bas

:

Lha saiki opo ono partai sing ra korupsi?

saya

:

Ono to… lha kae sing muni terbukti kae

bas

:

Lah kae lak le durung konangan wae

saya

:

ooo ngono

Kemudian sebagai warga yang berkepentingan dengan suksesnya pemilu tentu saya mencoba menyadarkan si Bas bahwa Idealisme Demokrasi ini harus tetap dijaga, nanti wis tiwas ngentekke dana trilyunan muspro lak blaik. Tapi ya pemikiran praktis si Bas ini mungkin juga cerminan dari pandangan masyarakat kebanyakan lho [sungguh saya jadi sanksi akan kualitas demokrasi bangsa ini kalau masyarakat ingin hasil instant, caleg juga untuk mendapatkan massa pake cara instant, parpol juga bergeliat kalau Cuma mau Pemilu duh duh duh]

8 thoughts on “Pemilu, Parpol, Caleg dan Kampanye

  1. spakat…meskipun mohon maaf terus terang sy ndak begitu ngerti bahasa nya…lha wong campuran jerman ujung kulon sm belanda ujung barat :)….smangat2..ada Band Gigi tgl 5 di tambak sari….ayo ikutan

  2. Oia, suatu ketika dosen saya pernah diprotes karena nulis di koran judulnya 50% Anggota DPR Korupsi. Beberapa hari selanjutnya Dosen saya itu mohon maaf dan mengganti judulnya jadi 50% Anggota DPR tidak Korupsi

  3. saya bergabung ^^

    hmm,, memang sanagt sulit mencari caleg berkualitas di pemilu.. tp sy yqn msh ada.. walo blm nemu.. hehe..

    yg anti korupsi jg pasti ada.. walo tmpk ckp ribet mcariny ^^

    kalo memang nggak ada nanti saya tak nyaleg po?:mrgreen:

  4. pemilu legislatif 2009 wingi kepeksa nganggo indra ke 7 kang… h h h ha.. lha ngumpulke informasi soal caleg-calege durung kabeh malah wis tanggal 9 april.. ya wes… muspro pa urane didelok mawon saking saniki..

    indra ke 7 ne nggone nandi iki:mrgreen:

Leave a Reply

